Rýchly kontakt 24/7 v OC: 0907/132 906 alebo 057/7880 566, -67, Email: lipova@osetrovatelskecentrumhe.sk
Rýchly kontakt 24/7 v SD: 0911/ 604 205 alebo 057/321 4404, E-mail: recepcia@osetrovatelskecentrumhe.sk
Telefonický kontakt pre telefonovanie s príbuznými v SD: 0903/224 156
Budete taký dobrý a...??? Každá osoba pracujúca v zdravotníctve musela túto vetu už nie raz počuť. Aké sú Vaše pocity pri nemožnosti uspokojiť bio, psycho, sociálne potreby pacienta na 100%? Sme rôzne typy. Najlepšie sa majú tí, ktorí sa vedia odosobniť. Ostatní sa budeme umárať nad tým, že sme niekomu nevyhoveli. Pozor na zlý odhad situácie. Hoc sa sprvu budete zdať človeku, ktorý Vás žiada o pomoc, neochotný, pre iných v tom istom čase, vykonáte nevyhnutné služby, či je to už kŕmenie, doprovod, hydrátacia alebo zapolohovanie. Nezabúdajme však na etiku a silný morálny kredit osobnosti zdravotníckeho pracovníka. Skôr ako odídeme od človeka s "výhovorkou" v pár vetách, sa ho naučme "elegantne usmerniť". Vysvetliť prečo by mal chvíľu vyčkať. Nikdy nezvyšujme hlas! Hoc tú istú prosbu počujeme už „136ty“ krát. V ústavnej starostlivosti musia platiť pravidlá tak ako pre zamestnancov, tak aj pre klientelu. Nie je to starostlivosť domáceho typu, kde sú sily klient versus opatrovateľ v pomere 1:1. Často krát je to pomer okolo12:1. A následná prílišná starostlivosť o jedného oberá ďalších 11 klientov o elementárnu starostlivosť. Tu je "ochotná neochota" ospravedlniteľná, nemyslíte?